שירותי משרד מהבית
כל העסקים מעוניינים שכל הנושאים האדמיניסטרטיביים יתבצעו כיאות ובזמן. בעידן הגלובלי אפשר לבצע את כל המטלות האלו גם מהבית ולא חייבים להיות במשרד. אנחנו מעניקים שירותי משרד במיקור חוץ לעסקים רבים מהבית וכל המשימות מנוהלות בדיוק בדרך שבעלי העסקים מכתיבים לנו.
מה כוללים שירותי
משרד מהבית
שירותי משרד מהבית נותנים מענה לכל עסק עבור רבדים רבים של פעילות שלבעל העסק אין זמן לטפל בהם. לא אחת אפשר לראות שיש נושאים מוזנחים או דברים שתעכבים ללא מענה מחוסר זמן. כאשר אתם פונים אלינו לקבלת שירותי משרד לעסקים כל הדברים נפתרים על הצד הטוב ביותר, ביעילות, במהירות ובמלוא האחריות.
שירותי משרד מרחוק מותאמים לכל עסק באופן פרטני כיוון שהצורך הוא שונה וקשור בתחום העיסוק של החברה. גולת הכותרת היא מענה אנושי לעסקים וזאת כיוון שהלקוחות אוהבים מאד לדבר עם אדם ולא עם רובוט, בדרך זו נקשרים קשרים עסקיים עם ספקים ועם לקוחות שהם לטווח הרחוק.
ההתנהלות מול הבנק היא אחד הנושאים החשובים ביותר בכל עסק. אם גם אתם רוצים ליהנות מתזרים מזומנים חיובי דברו איתנו, אנחנו נדאג:
- להפיק חשבוניות במועד על פי הסיכום עם כל לקוח.
- לבצע גבייה על פי תנאי התשלום של כל לקוח.
- להיות במעקב תמידי אחר רשימת הגבייה כך שכל הלקוחות ישלמו במועד.
- להפיק דוחות הנחוצים לבית העסק ומבוססים על הנהלת החשבונות, כמו דוחות חודשיים שונים, דוחות רווח והפסד ועדכון יום יומי של תזרים המזומנים.
הנהלת חשבונות בעסק
קשרי לקוחות ופיתוח
עסקי
באמצעות שירותי משרד תוכלו להגדיל את ההכנסות של העסק. זאת כיוון שצוות החברה מפיק לכל הלקוחות הפוטנציאליים הצעות מחיר על פי ההנחיות שלכם. בנוסף לכך אנו יוצרים, לאחר יום או יומיים, קשר עם הלקוחות האלו כדי לראות מה דעתם על הצעת המחיר, האם היא מתקבלת? אם יש להם בקשות נוספות או מהן הנקודות הבעייתיות.
בהתנהלות מול החברה אנו יודעים איך לקדם את הליכים אלה ולנהל משא ומתן עם הלקוח. על מנת שמירב הצעות המחיר יזכו לתשובות חיוביות וכך היקף הפעילות של העסק יגדל בהתמדה.
התנהלות מול ספקים
לכל עסק יש ספקים בתחומים שונים, אך לא כל העסקים מבצעים בדיקות מעמיקות של המחירים שגובים ספקים שונים, במטרה לבצע רכישות במחירים זולים. כאשר מדובר על כמויות גדולות של ציוד משרדי או חומרי גלם, מדוברים בפערים משמעותיים ביותר שאנחנו מצליחים להשיג באמצעות שירותי משרד לעסקים.
כאן צוות הכל למשרד נכנס לעובי הקורה ופונה לכמה וכמה ספקים ומקבל מכולם הצעות מחיר קונקרטיות. לאחר ניהול משא ומתן עם הגורמים השונים אנו מצליחים למצוא את הספק האיכותי ביותר שיעניק את המעטפת הנדרשת ללקוח זה במחירים מופחתים, ביעילות ובמהירות.
בדרך אנו מוזילים את רמת ההוצאות, במקביל אנחנו דואגים להגדלת ההכנסות ומכאן דואגים יום יום למאזן כספי חיובי של העסק.
ניהול מיטבי של
המשרד
ניהול משרד באופן אופטימלי מתבצע על ידי סגירת כל הקצוות במשימות השונות של העסקים. זה מתחיל מניהול יומן הפגישות של בעלי התפקידים הבכירים בחברה, התנהלות מול גורמים שונים כמו אדריכלים, רשויות מקומיות, רואה החשבון ועוד.