הנהלת חשבונות במיקור חוץ

תכנון וניהול פיננסי לעסקים


בהכל למשרד תוכלו לקבל מעטפת רחבה של תכנון וניהול פיננסי:
נבצע התאמות מדויקות בהתאם לאופי החברה – מספר העובדים, התוכנית העסקית ופרמטרים
נוספים. כמו כן, כל התהליך יתנהל ביחס אישי ובליווי של מיטב אנשי המקצוע.

למי מתאים תכנון וניהול פיננסי?

לעסקים, חברות ולקוחות פרטיים אנו מציעים את השירותים הבאים:​

  • ניהול ובניית תזרים מזומנים המכיל את כלל מערך הנתונים הכלכליים של החברה לרבות: הכנסות, הוצאות, התחייבויות ויעדים.
  • הגדרת ובניית תקציב עתידי המגלם את מטרות העסק, הקבועות והדינאמיות.
  • בחינה, ניתוח וביקורת על התנהלות העסק בזווית פיננסית – הצעה ומתן פתרונות לאתגרים כלכליים, עכשוויים ועתידיים.
  • הגדרה משותפת של יעדים עסקיים והתנהלות כלכלית שתאפשר את השגת היעדים.
  • נבצע ביקורת שוטפת על מערכת הנה״ח.
  • ייעוץ תזרימי נקודתי, ליווי תזרימי שוטף והתאמות בנקים.

השלבים בתהליך העבודה שלנו: שלב א׳: בסיס נתונים והגדרת תזרים

 

בשלב זה נגדיר את היסודות התזרימיים של העסק, נבנה את המתודות הפיננסיות להתנהלות על פי הצרכים והיעדיים העסקיים ונבנה תזרים יציב.

  1. פגישת היכרות
    פגישת היכרות ראשונית עם הלקוח.
    בפגישה זו נשאל שאלות בנוגע להתנהלות החברה, עובדים, התנהלות ההכנסות, התנהלות וסוגי ההוצאות.
  2. מסמכי החברה
    תועבר דרישה מסודרת לקבלת רשימת מסמכי חברה חשבונאים ופיננסיים.
  3. מחקר וסקירה
    מחקר והיכרות עם החברה על ידי בחינת המסמכים שהועברו, וכן מחקר של השוק בו החברה פועלת.
    המחקר יכלול בין היתר:
    – סקירת המרחב והתחום בו החברה פועלת.
    – למידת המודלים הקיימים בשוק, לצורכי השוואה והתאמה.
    – סיכום והמלצות להתנהלות החברה ובידולה ככל שיידרש.
  4. בניית תזרים
    בניית תזרים המבוסס על התנהלות וצרכי החברה, ואשר משקף את כלל המידע והנתונים הפיננסיים שנאספו בסעיפים הקודמים, וכן מסקנות משותפות מהמחקר שבוצע ככל שיהיו.
  5. פגישת מעבר על הנתונים ויישור קו
    בפגישה זו נעלה שאלות נוספות, במידה ויהיו ונשלים נקודות שנותרו פתוחות או עלו תוך כדי תהליך איסוף המידע וסקר השוק. בנוסף נחליט יחד על תאריך בו מתחילים להתנהל בפועל, על בסיס תזרים המזומנים.
  6. סיכום ותחילת עבודה על בסיס תזרימי
    פגישת התנעה בה נסכם את ממצאי הניתוח, נגדיר מספר חוקים כלליים ונספק את הייעוץ בנוגע להתנהלות נכונה של החברה מנקודה זו ואילך. בנוסף, נגדיר את מועדי התשלום אל מול ההכנסות ונכוון את המשך הדרך בצורה נכונה ומתודית. כמו כן, נגדיר את תדירות הליווי הלאה ונקבע לוחות זמנים לנושאים השונים.

שלב ב׳: עבודה שוטפת

בשלב זה ועם סיום הגדרת בסיס העבודה התזרימית, נמשיך לתחזק את העבודה באמצעות ליווי שבועי, דו שבועי, או חודשי, על פי צורך. המטרה היא לוודא שהעסק או החברה ומפעילי התזרים היום-יומי מתנהלים על פי המתודה שנקבעה. שלב זה נחוץ כיוון שהוא מאפשר בקרה ואף הימנעות מהתעוררות של קשיים מסוימים ואתגרים תזרימים בזמן אמת, על ידי קבלת החלטות וניהול כספי המבוסס על התנהלות כספית נכונה.

עבודת ההמשך תכלול בין היתר:

  1. מעקב אחר נתונים
    מעקב ובקרה על צוות הנהלת החשבונות / צוות פיננסי וכן נתונים קבועים ומשתנים, ודוחות.
  2.  ⁠איסוף נתונים
    ניתוח ופגישות ביקורת במסגרתן נשקף את מצב החברה, התרעות במידת הצורך על נקודות חולשה והכוונה כיצד ניתן לפעול בעתיד.קבלת החלטות
  3. במידת הצורך נבצע ייעוץ נקודתי לצרכים משתנים וניעזר באנשי מקצוע מובילים במידת הצורך.

רוצים לדעת כיצד השירות שלנו יכול להתאים את עצמו לצרכי העסק? נשמח לסייע – לחצו כאן לקביעת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!