שירותי מזכירות
שירותי מזכירה הם פתרון מצוין לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שזקוקים לעזרה בנושאים אדמיניסטרטיביים.
שירותי מזכירות כוללים: מענה לטלפונים, תיאום פגישות,ניהול דואר אלקטרוני, ניהול פרויקטים, שירות לקוחות, שירותים אדמיניסטרטיביים ועוד
שירותי מזכירות מרחוק מציעים מספר יתרונות לבעלי עסקים:
- יעילות: שירותים אלו יסייעו לבעלי עסקים לחסוך זמן וכסף על ידי כך שהם מבצעים את המשימות האדמיניסטרטיביות במקום בעל העסק. מכאן שבעל העסק מתפנה להתמקד במשימות חשובות יותר.
- גמישות: שירותים אלו ניתנים בהתאם לצרכים הספציפיים של כל עסק. ניתן להזמין שירותי מזכירות לפי שעה, לפי יום או לפי פרויקט.
- מקצועיות: צוות "הכל למשרד" הינם מקצועיים ובעלי ניסיון רב בשירותי מזכירות לעסקים. הם יודעים כיצד לבצע את המשימות האדמיניסטרטיביות בצורה יעילה ומדויקת ביותר.
שירותי מזכירות חיצוניים כוללים מגוון רחב של משימות, כגון:
שירות מזכירה אישית – מענה לטלפונים ותיאום פגישות
מתן מענה לטלפונים של העסק שלכם בצורה יעילה ונעימה. הצוות יספק את המידע הנדרש על העסק, ידברו עם הלקוחות, יתאמו פגישות עם ספקים, לקוחות וגורמים אחרים. וכמובן, ידאגו שהפגישות יתקיימו בזמן ובמקום הנכון.
ניהול דואר אלקטרוני
צוות שירותי המזכירות יענה על המיילים של העסק שלכם, יסנן מיילים לא רלוונטיים וידאג שהמיילים החשובים יגיעו לידי בעל העסק.
ניהול פרויקטים
סיוע בניהול הפרויקטים של העסק ומעקב אחר התקדמות הפרויקטים על פי התוכנית והתקציב שתוכננו מראש ללא חריגות.
שירות לקוחות
שירות הלקוחות יענה על שאלות, יפתרו בעיות וידאגו שהלקוחות שלכם יהיו מרוצים.
שירותי אדמיניסטציה
צוות "הכל למשרד" יכול לספק שירותים אדמיניסטרטיביים אחרים, כגון ניהול חשבונות, ניהול משאבי אנוש ועוד.
שירותי מזכירות מותאמים אישית לצרכים שלכם
שירותי מזכירות חיצוניים הם פתרון יעיל לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שזקוקים לעזרה בנושאים אדמיניסטרטיביים. שירותים אלו יעזרו לכם כבעלי עסקים לחסוך זמן וכסף, לשפר את היעילות של העסק ולספק שירות לקוחות מעולה ללקוחות שלכם.
הצטרפו ללקוחותינו המרוצים שנהנים משירותי מזכירות אמינים ומקצועיים, תהנו משקט נפשי, תחסכו כסף וזמן יקר, דברו איתנו >>