הכל למשרד - לוגו

מענה אנושי לעסקים

מענה אנושי לעסקים / שירות מענה אנושי

 מענה אנושי לעסקים – יש עם מי לדבר ויש את מי לשאול שאלות שונות!

כיוון שלעסק המתפתח אין עדיין מזכירה, כל השיחות ינותבו אל מענה אנושי. העוזר האישי שיקבל את השיחות הללו יטפל בלקוחות על הצד הטוב ביותר ובהתאם לבקשה או לשאלה שלהם יבדוק את הנתונים הנדרשים ויעביר להם תשובות בהקדם.

בדרך זו שירותי משרד לעסקים מקדמים לא אחת קניות של רוכשים פוטנציאליים באתר האינטרנט או יקדמו מהלך עסקי חשוב שאפשר להצעידו קדימה רק לאחר שיש לצד השני את מלוא המידע.

כל אחת מהפעולות שמבצע עוזר אישי היא נדבך חשוב בפאזל הכללי של ההתנהלות העסקית המוצלחת.

החשיבות של מענה אנושי

הימצאותו של מענה אנושי לעסקים הוא צעד חשוב ביותר עבור כל עסק, כיוון שהמטרה היא לעבוד עם כל לקוח כמה פעמים ולטווח הארוך ולא לבצע פעילות עסקית שהיא חד פעמית. לכן כאשר מישהו מתקשר למשרד ויש מעבר לקו עוזר אישי שהוא אדיב ובעל תודעת שירות גבוהה, הדבר יוצר יחסי אמון בין הצדדים. כך הלקוח ירגיש בנוח להתקשר שוב כדי לשאול שאלה נוספת ואין ספק שהוא יעדיף לעבוד עם עסק זה לאורך כל הדרך.
בדרך זו מענה אנושי לעסקים של העוזר האישי תורם רבות להעלאת רמת ההכנסות של העסק ולשביעות הרצון של הלקוחות. מדובר בשני נדבכים שהם חשובים ביותר עבור המוניטין של העסק ולצורך הפיתוח העסקי שלו.

שיטת העבודה

שיטת העבודה הנוחה ביותר היא לקבוע את שעות הפעילות של מענה וזאת בהתאם לסוג הפעילות ולהרכב הלקוחות. אם עובדים עם לקוחות שגם הם מהמגזר העסקי, אפשר להגביל זאת לרוב שעות היום, מהבוקר ועד אחר הצהרים. ואם מדובר בלקוחות קצה, השירות הוא לטווח של שעות ארוכות יותר.
הערך המוסף של מענה אנושי הוא עצום ורק לאחר שפועלים כך, רואים את ההבדל המהותי כיוון שכמות הלקוחות גדלה באופן עקבי ותמידי.