הכל למשרד - לוגו

ניהול הצעות מחיר

הכנה וניהול הצעות מחיר - הגדלה של הכנסות העסק

ניהול הצעות מחיר – הכנה והגשה של הצעות מחיר היא משימה חשובה ביותר מבין הפעולות של ניהול המשרד. זאת כיוון שבזכות הצעות המחיר הלקוחות שוקלים את העלויות ובהתאם לכך מחליטים אם לבצע הזמנה או לא. 

הכנה וניהול הצעות מחיר

עוזר אישי מכיר את העסק היטב ולכן הוא מנהל את כל נושא הצעות מחיר ללקוחות באופן מכובד ויוצא דופן בכמה שלבי עבודה:

  • ההצעה כוללת את מלוא המידע אשר מפורט באופן המיטבי. הוא מוסיף לכך את העלויות כולל מע"מ, זמן אספקה וכל נתון חשוב אחר. לאחר שהוא בודק היטב את המלל ומתקן במידת הצורך, הוא שולח את הצעת מחיר ללקוח הרלוונטי כשהיא ייצוגית ביותר.
  • לאחר מכן הוא מוודא שהלקוח אכן קיבל את המייל, שזה לא נכנס לספאם או לא הגיע ליעד עקב כתובת שגויה.
  • בהתאם לסוג המוצר שיש לספק ולהתנהלות מול הלקוח, העוזר האישי משוחח אתו לאחר יומיים שלושה, כדי לדעת אם הוא עיין בהצעת המחיר ומה דעתו עליה. יש מקרים שבהם התשובה היא חיובית ולכן אפשר לקדם את התהליך. יש גם מקרים אחרים שללקוח יש שאלות והוא מקבל במהלך השיחה, את כל התשובות ומבקש זמן נוסף לחשיבה. ויש גם מקרים שבהם הלקוח נותן תשובה שלילית.
  • בכל אחד מהמקרים האלו העוזר האישי מלווה את הלקוח מתחילת הדרך, השירות שלו הוא תמיד אדיב ומאד מקצועי. כאשר הלקוח מרגיש שהוא בידיים נאמנות של אדם מיומן ומנוסה, השמיים הם הגבול.

הגדלה של ההכנסות

בזכות העבודה הממוקדת נפח העבודה של החברה גדל ואפשר לראות איך כמעט בכל יום יש הזמנות חדשות בערכים כספיים שונים. זו תרומה מהותית להגדלת ההכנסות של החברה ולכן העוזר האישי והנהלת החברה מעניקים לנושא זה חשיבות רבה יותר.